Na tej stronie znajdują się GALERIE z fotografiami przedmiotów, które posiadamy, a w SKLEPIE internetowym przedmioty wycenione i opisane. Jeśli wybierzesz przedmiot nieopisany należy skopiować zdjęcie i wysłać je do nas z zapytaniem o cenę i warunki sprzedaży. Bezzwłocznie wystawimy go w naszym sklepie.

Przed opłaceniem zamówienia proszę zawsze sprawdzić dostępność obiektu oraz koszt ewentualnej przesyłki, który należy dodać do koszyka zakupów. Przedmiot mógł  zostać sprzedany w galerii a nie zdążyliśmy wycofać ze strony.
Wszystkie prezentowane przedmioty są wystawione na sprzedaż w Lapidarium na Starym Mieście w Warszawie. Odbiór w galerii jest możliwy w godzinach 11.00-19.00 w dni powszednie.

1/  Potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia.Można to zrobić telefonicznie lub emailem. Telefon 504008386, email : lapidarium.kil@gmail.com.                                                                       
2
/ Wpłacić pełną kwotę wraz z kosztem przesyłki.  W zakładce PRZESYŁKI istnieje możliwość wyboru.                                                                                                 
Firma Lapidarium gwarantuje staranne i profesjonalne zapakowanie przedmiotu do wysłania .  Kupujący na własne ryzyko i koszt wybiera rodzaj  przesyłki , ubezpieczenie i firmę pocztową.                                                       
 Z powodu dużej różnorodności naszej oferty zastosowaliśmy konieczność dodania kosztu przesyłki do koszyka zakupów i robi to kupujący.

Sposoby zapłaty:

Praktycznie wszystkie formy przekazania zapłaty są możliwe :

W ramach PKO BP przelewy dochodzą natychmiast i jesteśmy powiadamiani SMS.

Można też płacić kartą płatniczą ponieważ korzystamy z systemu Mail Order. W tym przypadku trzeba podać dokładne dane karty ( numer, nazwisko, imię , data ważności oraz kod CVV/CVC znajdujący się obok podpisu)
a użyjemy naszego terminala. Najlepiej załatwiać to w godzinach otwarcia galerii.

W naszym sklepie można automatycznie skorzystać  skorzystać z bezpiecznych przelewów bankowych za pośrednictwem Blue Media i  PayPal ( trzeba doliczyć prowizję PayPal od całej kwoty) – lapidarium.kil@gmail.com , można wykonać bezpośredni przelew ze swojego banku z lub zapłacić kartą bankową przez telefon lub Emailem w systemie Mail Order.

Można skorzystać z Western Union a nawet niewielkie sumy można wysyłać na własne ryzyko pocztą.

Realizując przelew do Lapidarium proszę w treści wpisywać imię, nazwisko i czego dotyczy wpłata.

Dane kontaktowe:

Lapidarium – Jacek Kiliński

e-mail: lapidarium.kil@gmail.com

tel. +48 504008386 lub 226356828  czynny w godz. 11.00-19.00 w dni powszednie

Konto bankowe:  PKO BP SA oddziała 1 w Konstancinie Jeziornej , ul. Warszawska 22, 05-510 Konstancin Jeziorna, Polska

Posiadacz rachunku : Lapidarium Jacek Kiliński

numer rachunku : 26102011690000870208512669

Do przelewów z zagranicy numer ( for international money transfer) do zwykłych krajowych przelewów wystarczy sam numer:

Numer IBAN : PL26102011690000870208512669

Kod BIC (SWIFT) : BPKOPLPW

Nasz adres:

LAPIDARIUM Jacek Kiliński,
00-271 Warszawa
UL. NOWOMIEJSKA 15/17
Polska
( uwaga – częste pomyłki w nazwie ulicy  NowoMIEJSKA )

Przesyłki automatycznie wysyłamy Pocztą Polską bo tylko ona obsługuje przesyłki  wartościowe biżuterii, szkła i porcelany oraz antyków. Żadna firma kurierska nie bierze odpowiedzialności za takie towary. Niestety ostatnio Poczta Polska bardzo podniosła opłaty dlatego proszę sprawdzać w cenniku. Koszt przesyłki kalkulujemy w oparciu o cennik Poczty Polskiej i jeśli w aukcji nie jest podany to oznacza, że jest taki jak w niżej podanym cenniku:

CENNIK POCZTY POLSKIEJ

UWAGA. NA PRZELEWACH PROSIMY WPISYWAĆ : nazwisko kupującego, adres wysyłki i przedmiot aukcji.

Odbiory osobiste możliwe są w siedzibie firmy w na Starym Mieście w Warszawie, przy ul. Nowomiejskiej 15/17 w godzinach otwarcia galerii aktualnie od 11.00 do 19.00 z wyjątkiem niedziel i świąt.

Odbiór należy zapowiedzieć telefonicznie dzień wcześniej pod numerem +48 022 6356828 lub 504008386.

Koszty transportu i sposoby wysyłki:

Przedmioty zabytkowe, drogocenne i kruche wysyłamy tylko ubezpieczoną na pełną wartość przesyłką Pocztą Polską ponieważ firmy kurierskie nie przyjmują przedmiotów zabytkowych. Takie przesyłki są kosztowne i na pisemne życzenie i odpowiedzialność klienta możemy wybrać inny podany tańszy rodzaj . 

Koszt transportu przedmiotów o znacznej wartości zazwyczaj ustalamy indywidualnie chyba, że podany jest w opisie przedmiotu.

 Prowadząc ze mną korespondencję mailową proszę ZAWSZE CYTOWAĆ MOJE POPRZEDNIE MAILE żebym mógł sobie przypomnieć o czym rozmawiamy.

Faktury, certyfikaty i gwarancje:

Na życzenie kupującego wystawiamy certyfikaty oryginalności i  ekspertyzy.

Na wszystkie sprzedawane przedmioty istnieje możliwość wystawienia faktury VAT i VAT marża.

Jeżeli na przedmiot udzielana jest gwarancja 12-miesięcy lub 24-miesiące jest to zawsze podane w opisie .

Inne sprawy:

Na życzenie zamieszczamy dodatkowe fotografie.

ZWROTY I REKLAMACJE.

ZWROT.
Obowiązujące w Polsce przepisy stanowią , że wszystkie przedmioty zakupione przez osobę prawną za pośrednictwem Internetu od Firmy podlegają prawu zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Prawo to nie działa w przypadku zakupu przez Firmę.
REKLAMACJE.
Klient ma prawo przez 2 lata  do reklamacji przedmiotu w przypadku gdy nie odpowiada on opisowi otrzymanemu  przy sprzedaży. Dobrze jest posiadać certyfikat z opisem zakupionego obiektu , etykietę od przedmiotu i paragon z kasy fiskalnej, który zawsze  dodajemy . Certyfikaty wystawiamy na życzenie do wszystkich przedmiotów zabytkowych , kolekcjonerskich i dzieł sztuki. Reklamacja jest rozpatrywana na pisemny wniosek  kupującego .