Na tej stronie znajdują się GALERIE z fotografiami przedmiotów, które posiadamy, a w SKLEPIE internetowym przedmioty wycenione i opisane. Jeśli wybierzesz przedmiot nieopisany należy skopiować zdjęcie i wysłać je do nas z zapytaniem o cenę i warunki sprzedaży. Bezzwłocznie wystawimy go w naszym sklepie.
Przed opłaceniem zamówienia proszę zawsze sprawdzić dostępność obiektu oraz koszt ewentualnej przesyłki, który należy dodać do koszyka zakupów. Przedmiot mógł zostać sprzedany w galerii a nie zdążyliśmy wycofać ze strony.
Wszystkie prezentowane przedmioty są wystawione na sprzedaż w Lapidarium na Starym Mieście w Warszawie. Odbiór w galerii jest możliwy w godzinach 11.00-19.00 w dni powszednie.
1/ Potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia.Można to zrobić telefonicznie lub emailem. Telefon 504008386, email : lapidarium.kil@gmail.com.
2/ Wpłacić pełną kwotę wraz z kosztem przesyłki. W zakładce PRZESYŁKI istnieje możliwość wyboru.
Firma Lapidarium gwarantuje staranne i profesjonalne zapakowanie przedmiotu do wysłania . Kupujący na własne ryzyko i koszt wybiera rodzaj przesyłki , ubezpieczenie i firmę pocztową.
Z powodu dużej różnorodności naszej oferty zastosowaliśmy konieczność dodania kosztu przesyłki do koszyka zakupów i robi to kupujący.
Sposoby zapłaty:
Praktycznie wszystkie formy przekazania zapłaty są możliwe :
W ramach PKO BP przelewy dochodzą natychmiast i jesteśmy powiadamiani SMS.
Można też płacić kartą płatniczą ponieważ korzystamy z systemu Mail Order. W tym przypadku trzeba podać dokładne dane karty ( numer, nazwisko, imię , data ważności oraz kod CVV/CVC znajdujący się obok podpisu)
a użyjemy naszego terminala. Najlepiej załatwiać to w godzinach otwarcia galerii.
W naszym sklepie można automatycznie skorzystać skorzystać z bezpiecznych przelewów bankowych za pośrednictwem Blue Media i PayPal ( trzeba doliczyć prowizję PayPal od całej kwoty) – lapidarium.kil@gmail.com , można wykonać bezpośredni przelew ze swojego banku z lub zapłacić kartą bankową przez telefon lub Emailem w systemie Mail Order.
Można skorzystać z Western Union a nawet niewielkie sumy można wysyłać na własne ryzyko pocztą.
Realizując przelew do Lapidarium proszę w treści wpisywać imię, nazwisko i czego dotyczy wpłata.
Dane kontaktowe:
Lapidarium – Jacek Kiliński
e-mail: lapidarium.kil@gmail.com
tel. +48 504008386 lub 226356828 czynny w godz. 11.00-19.00 w dni powszednie
Konto bankowe: PKO BP SA oddziała 1 w Konstancinie Jeziornej , ul. Warszawska 22, 05-510 Konstancin Jeziorna, Polska
Posiadacz rachunku : Lapidarium Jacek Kiliński
numer rachunku : 26102011690000870208512669
Do przelewów z zagranicy numer ( for international money transfer) do zwykłych krajowych przelewów wystarczy sam numer:
Numer IBAN : PL26102011690000870208512669
Kod BIC (SWIFT) : BPKOPLPW
Nasz adres:
LAPIDARIUM Jacek Kiliński,
00-271 Warszawa
UL. NOWOMIEJSKA 15/17
Polska
( uwaga – częste pomyłki w nazwie ulicy NowoMIEJSKA )
Przesyłki automatycznie wysyłamy Pocztą Polską bo tylko ona obsługuje przesyłki wartościowe biżuterii, szkła i porcelany oraz antyków. Żadna firma kurierska nie bierze odpowiedzialności za takie towary. Niestety ostatnio Poczta Polska bardzo podniosła opłaty dlatego proszę sprawdzać w cenniku. Koszt przesyłki kalkulujemy w oparciu o cennik Poczty Polskiej i jeśli w aukcji nie jest podany to oznacza, że jest taki jak w niżej podanym cenniku:
UWAGA. NA PRZELEWACH PROSIMY WPISYWAĆ : nazwisko kupującego, adres wysyłki i przedmiot aukcji.
Odbiory osobiste możliwe są w siedzibie firmy w na Starym Mieście w Warszawie, przy ul. Nowomiejskiej 15/17 w godzinach otwarcia galerii aktualnie od 11.00 do 19.00 z wyjątkiem niedziel i świąt.
Odbiór należy zapowiedzieć telefonicznie dzień wcześniej pod numerem +48 022 6356828 lub 504008386.
Koszty transportu i sposoby wysyłki:
Przedmioty zabytkowe, drogocenne i kruche wysyłamy tylko ubezpieczoną na pełną wartość przesyłką Pocztą Polską ponieważ firmy kurierskie nie przyjmują przedmiotów zabytkowych. Takie przesyłki są kosztowne i na pisemne życzenie i odpowiedzialność klienta możemy wybrać inny podany tańszy rodzaj .
Koszt transportu przedmiotów o znacznej wartości zazwyczaj ustalamy indywidualnie chyba, że podany jest w opisie przedmiotu.
Prowadząc ze mną korespondencję mailową proszę ZAWSZE CYTOWAĆ MOJE POPRZEDNIE MAILE żebym mógł sobie przypomnieć o czym rozmawiamy.
Faktury, certyfikaty i gwarancje:
Na życzenie kupującego wystawiamy certyfikaty oryginalności i ekspertyzy.
Na wszystkie sprzedawane przedmioty istnieje możliwość wystawienia faktury VAT i VAT marża.
Jeżeli na przedmiot udzielana jest gwarancja 12-miesięcy lub 24-miesiące jest to zawsze podane w opisie .
Inne sprawy:
Na życzenie zamieszczamy dodatkowe fotografie.
ZWROTY I REKLAMACJE.
ZWROT. Obowiązujące w Polsce przepisy stanowią , że wszystkie przedmioty zakupione przez osobę prawną za pośrednictwem Internetu od Firmy podlegają prawu zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Prawo to nie działa w przypadku zakupu przez Firmę.
REKLAMACJE.
Klient ma prawo przez 2 lata do reklamacji przedmiotu w przypadku gdy nie odpowiada on opisowi otrzymanemu przy sprzedaży. Dobrze jest posiadać certyfikat z opisem zakupionego obiektu , etykietę od przedmiotu i paragon z kasy fiskalnej, który zawsze dodajemy . Certyfikaty wystawiamy na życzenie do wszystkich przedmiotów zabytkowych , kolekcjonerskich i dzieł sztuki. Reklamacja jest rozpatrywana na pisemny wniosek kupującego .