Przed dokonaniem wpłaty prosimy o zapytanie email lub telefoniczne czy przedmiot jest nadal dostępny. Mógł zostać sprzedany w galerii a nie zdążyliśmy wycofać ze strony.
Aby kupić wystawiony na naszej stronie przedmiot należy :
1/ Uzyskać potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia. Można to zrobić telefonicznie lub emailem. Telefon 504008386, email : lapidarium.kil@gmail.com.
2/ Wpłacić pełną kwotę wraz kosztem opakowania i wysyłki. Klient wybiera rodzaj opakowania, przesyłki i firmę pocztową.
Sposoby zapłaty:
Praktycznie wszystkie formy są możliwe ale najlepszy jest oczywiście przelew bankowy.
W ramach PKO BP przelewy dochodzą natychmiast i jesteśmy powiadamiani SMS.
Można też płacić kartą płatniczą ponieważ korzystamy z systemu Mail Order. W tym przypadku trzeba podać dokładne dane karty ( numer, nazwisko, imię , data ważności)
a użyjemy naszego terminala.
Można też skorzystać z PayU , PayPal – lapidarium.kil@gmail.com i Western Union a nawet niewielkie sumy można wysyłać na własne ryzyko pocztą.
Realizując przelew do Lapidarium proszę w treści wpisywać imię, nazwisko i czego dotyczy wpłata.
Dane kontaktowe:
Lapidarium – Jacek Kiliński
e-mail: lapidarium.kil@gmail.com
tel. +48 501093232 lub 226356828 czynny w godz. 11.00-19.00 w dni powszednie
Konto bankowe: PKO BP Inteligo
5010205558 1111110989700027
Do przelewów z zagranicy numer ( for international money transfer) do zwykłych krajowych przelewów wystarczy sam numer:
PL 50 10205558 1111110989700027BPKOPLPW
PKO BP SA CBE Inteligo
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Nasz adres: LAPIDARIUM-Jacek Kiliński, 00-271 Warszawa, UL. NOWOMIEJSKA 15/17,
( uwaga na częste pomyłki w nazwie ulicy NowoMIEJSKA )
Przesyłki automatycznie wysyłamy Pocztą Polską bo tylko ona obsługuje przesyłki wartościowe biżuterii, szkła i porcelany orzaz antyków. Żadna firma kurierska nie bierze odpowiedzialności za takie towary. Niestey ostanio Poczta Polska barzdo podniosła opłaty dlatego proszę sprawdzać w cenniku. Koszt przesyłki kalkulujemy w oparciu o cennik Poczty Polskiej i jeśli w aukcji nie jest podany to oznacza, że jest taki jak w niżej podanym cenniku:
UWAGA. NA PRZELEWACH PROSIMY WPISYWAĆ : nazwisko kupującego, adres wysyłki i przedmiot aukcji.
Odbiory osobiste możliwe są w siedzibie firmy w na Starym Mieście w Warszawie, przy ul. Nowomiejskiej 15/17 w godzinach otwarcia galerii.
Odbiór należy zapowiedzieć telefonicznie dzień wcześniej pod numerem +48 022 6356828 lub 501093232.
Koszty transportu i sposoby wysyłki:
Przedmioty zabytkowe, drogocenne i kruche wysyłamy tylko ubezpieczoną na pełną wartość przesyłką Pocztą Polską ponieważ firmy kurierskie nie przyjmują przedmiotów zabytkowych. Takie przesyłki są kosztowne i na pisemne życzenie i odpowiedzialność klienta możemy wybrać inny podany tańszy rodzaj .
Koszt transportu jest zazwyczaj podany w opisie. Przy przedmiotach o znacznej wartości rodzaj transportu ustalamy indywidualnie.
Uwaga .
Na terenie Warszawy, Konstancina Jeziornej i Piaseczna zamówienia powyżej 500 zł wartości dostarczamy własnym transportem za zryczałtowaną cenę 25 złotych . Taki transport należy precyzyjnie umówić .
Prowadząc ze mną korespondencję mailową proszę ZAWSZE CYTOWAĆ MOJE POPRZEDNIE MAILE żebym mógł sobie przypomnieć o czym rozmawiamy.
Faktury, certyfikaty i gwarancje:
Na życzenie kupującego wystawiamy certyfikaty oryginalności i ekspertyzy.
Na wszystkie sprzedawane przedmioty istnieje możliwość wystawienia faktury VAT i VAT marża.
Jeżeli na przedmiot udzielana jest gwarancja 12-miesięcy lub 24-miesiące jest to zawsze podane w opisie .
Inne sprawy:
Na życzenie zamieszczamy dodatkowe fotografie.
ZWROTY I REKLAMACJE.
ZWROT.Obowiązujace w Polsce przepisy stanowią , że wszystkie przedmioty zakupione przez osobę prawną za pośrednictwem internetu od Firmy podlegają prawu zwrotu bez podania przyczyny w ciagu 14 dni od daty zakupu.
Prawo to nie działa w przypadku zakupu przez Firmę.
REKLAMACJE.
Klient ma prawo przez 2 lata do reklamacji przedmiotu w przypadku gdy nie odpowiada on opisowi otrzymanemu przy sprzedaży. Dobrze jest posiadać certyfikat z opisem zakupionego obiektu , etykietę od przedmiotu i paragon z kasy fiskalnej, który zawsze dodajemy . Certyfikaty wystawiamy na życzenie do wszystkich przedmiotów zabytkowych , kolekcjonerskich i dzieł sztuki. Reklamacja jest rozpatrywana na pisemny wniosek kupującego .