Przed dokonaniem wpłaty prosimy o zapytanie email lub telefoniczne czy przedmiot jest nadal dostępny. Mógł zostać sprzedany w galerii a nie zdążyliśmy wycofać ze strony.

Promocja na dostawy w Warszawie.

W obrębie Warszawy zakupy powyżej 500 zł wartości dostarczamy tego samego dnia , w którym zamówienie zostało opłacone lub złożone za pobraniem . Można opłacić zamówienie przy dostawie. Koszt dostarczenia naszym transportem wynosi 25 zł bez względu na wartość i wagę przedmiotu o ile mieści się w samochodzie firmowym SUV. Okolice Warszawy do 20 kilometrów 50 zł bez względu na wielkość, wagę i wartość . Przedmiotu o wartości powyżej 2000 zł dostarczamy bezpłatnie.

Aby kupić wystawiony na naszej stronie przedmiot należy :
1/ Uzyskać potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia. Można to zrobić telefonicznie lub emailem. Telefon 504008386, email : lapidarium.kil@gmail.com.
2/ Wpłacić pełną kwotę wraz kosztem opakowania i wysyłki. Klient wybiera rodzaj opakowania, przesyłki i firmę pocztową.

Sposoby zapłaty:

Praktycznie wszystkie formy przekazania zapłaty są możliwe :

W ramach PKO BP przelewy dochodzą natychmiast i jesteśmy powiadamiani SMS.

Można też płacić kartą płatniczą ponieważ korzystamy z systemu Mail Order. W tym przypadku trzeba podać dokładne dane karty ( numer, nazwisko, imię , data ważności oraz kod CVV/CVC znajdujący się obok podpisu)
a użyjemy naszego terminala.

Można też skorzystać z PayU ,  PayPallapidarium.kil@gmail.com i Western Union a nawet niewielkie sumy można wysyłać na własne ryzyko pocztą.

Realizując przelew do Lapidarium proszę w treści wpisywać imię, nazwisko i czego dotyczy wpłata.

Dane kontaktowe:

Lapidarium – Jacek Kiliński

e-mail: lapidarium.kil@gmail.com

tel. +48 504008386 lub 226356828  czynny w godz. 11.00-19.00 w dni powszednie

Konto bankowe:  PKO BP Inteligo

5010205558 1111110989700027

Do przelewów z zagranicy numer ( for international money transfer) do zwykłych krajowych przelewów wystarczy sam numer:

PL 50 10205558 1111110989700027BPKOPLPW

PKO BP SA CBE Inteligo

Plac Bankowy 2

00-095 Warszawa

Nasz adres: LAPIDARIUM-Jacek Kiliński, 00-271 Warszawa, UL. NOWOMIEJSKA 15/17, Polska
( uwaga na częste pomyłki w nazwie ulicy  NowoMIEJSKA )

Przesyłki automatycznie wysyłamy Pocztą Polską bo tylko ona obsługuje przesyłki  wartościowe biżuterii, szkła i porcelany orzaz antyków. Żadna firma kurierska nie bierze odpowiedzialności za takie towary. Niestey ostanio Poczta Polska barzdo podniosła opłaty dlatego proszę sprawdzać w cenniku. Koszt przesyłki kalkulujemy w oparciu o cennik Poczty Polskiej i jeśli w aukcji nie jest podany to oznacza, że jest taki jak w niżej podanym cenniku:

CENNIK POCZTY POLSKIEJ

UWAGA. NA PRZELEWACH PROSIMY WPISYWAĆ : nazwisko kupującego, adres wysyłki i przedmiot aukcji.

Odbiory osobiste możliwe są w siedzibie firmy w na Starym Mieście w Warszawie, przy ul. Nowomiejskiej 15/17 w godzinach otwarcia galerii.

Odbiór należy zapowiedzieć telefonicznie dzień wcześniej pod numerem +48 022 6356828 lub 501093232.

Koszty transportu i sposoby wysyłki:

Przedmioty zabytkowe, drogocenne i kruche wysyłamy tylko ubezpieczoną na pełną wartość przesyłką Pocztą Polską ponieważ firmy kurierskie nie przyjmują przedmiotów zabytkowych. Takie przesyłki są kosztowne i na pisemne życzenie i odpowiedzialność klienta możemy wybrać inny podany tańszy rodzaj .

Koszt transportu zazwyczaj ustalamy indywidualnie chyba,że podany jest w opisie przedmiotu.

 

Prowadząc ze mną korespondencję mailową proszę ZAWSZE CYTOWAĆ MOJE POPRZEDNIE MAILE żebym mógł sobie przypomnieć o czym rozmawiamy.

Faktury, certyfikaty i gwarancje:

Na życzenie kupującego wystawiamy certyfikaty oryginalności i  ekspertyzy.

Na wszystkie sprzedawane przedmioty istnieje możliwość wystawienia faktury VAT i VAT marża.

Jeżeli na przedmiot udzielana jest gwarancja 12-miesięcy lub 24-miesiące jest to zawsze podane w opisie .

Inne sprawy:

Na życzenie zamieszczamy dodatkowe fotografie.

ZWROTY I REKLAMACJE.

ZWROT.
Obowiązujace w Polsce przepisy stanowią , że wszystkie przedmioty zakupione przez osobę prawną za pośrednictwem internetu od Firmy podlegają prawu zwrotu bez podania przyczyny w ciagu 14 dni od daty zakupu.
Prawo to nie działa w przypadku zakupu przez Firmę.
REKLAMACJE.
Klient ma prawo przez 2 lata  do reklamacji przedmiotu w przypadku gdy nie odpowiada on opisowi otrzymanemu  przy sprzedaży. Dobrze jest posiadać certyfikat z opisem zakupionego obiektu , etykietę od przedmiotu i paragon z kasy fiskalnej, który zawsze  dodajemy . Certyfikaty wystawiamy na życzenie do wszystkich przedmiotów zabytkowych , kolekcjonerskich i dzieł sztuki. Reklamacja jest rozpatrywana na pisemny wniosek  kupującego .