Przed dokonaniem wpłaty prosimy o zapytanie email lub telefoniczne czy przedmiot jest nadal dostępny. Mógł zostać sprzedany w galerii a nie zdążyliśmy wycofać ze strony.

Aby kupić wystawiony na naszej stronie przedmiot należy :

1/ Uzyskać potwierdzenie możliwości realizacji zamówienia. Można to zrobić telefonicznie lub emailem. Telefon 504008386, email : lapidarium.kil@gmail.com.

2/ Wpłacić pełną kwotę wraz kosztem opakowania i wysyłki. Klient wybiera rodzaj opakowania, przesyłki i firmę pocztową.

 

Sposoby zapłaty:

Praktycznie wszystkie formy są możliwe ale najlepszy jest oczywiście przelew bankowy.

W ramach PKO BP przelewy dochodzą natychmiast i jesteśmy powiadamiani SMS.

Można też płacić kartą płatniczą ponieważ korzystamy z systemu Mail Order. W tym przypadku trzeba podać dokładne dane karty ( numer, nazwisko, imię , data ważności)
a użyjemy naszego terminala.

Można też skorzystać z PayU ,  PayPal – lapidarium.kil@gmail.com i Western Union a nawet niewielkie sumy można wysyłać na własne ryzyko pocztą.

Realizując przelew do Lapidarium proszę w treści wpisywać imię, nazwisko i czego dotyczy wpłata.

Dane kontaktowe:

Lapidarium – Jacek Kiliński

e-mail: lapidarium.kil@gmail.com

tel. +48 501093232 lub 226356828  czynny w godz. 11.00-19.00 w dni powszednie

 

Konto bankowe:  PKO BP Inteligo

5010205558 1111110989700027

Do przelewów z zagranicy numer ( for international money transfer) do zwykłych krajowych przelewów wystarczy sam numer:

PL 50 10205558 1111110989700027BPKOPLPW

PKO BP SA CBE Inteligo

Plac Bankowy 2

00-095 Warszawa

 

Nasz adres: LAPIDARIUM-Jacek Kiliński, 00-271 Warszawa, UL. NOWOMIEJSKA 15/17,
( uwaga na częste pomyłki w nazwie ulicy  NowoMIEJSKA )

 

Koszt przesyłki kalkulujemy w oparciu o cennik Poczty Polskiej i jeśli w aukcji nie jest podany to oznacza, że jest taki jak w niżej podanym cenniku:

CENNIK POCZTY POLSKIEJ

UWAGA. NA PRZELEWACH PROSIMY WPISYWAĆ : nazwisko kupującego, adres wysyłki i przedmiot aukcji.

Odbiory osobiste możliwe są w siedzibie firmy w na Starym Mieście w Warszawie, przy ul. Nowomiejskiej 15/17 w godzinach otwarcia galerii.

Odbiór należy zapowiedzieć telefonicznie dzień wcześniej pod numerem +48 022 6356828 lub 501093232.

Koszty transportu i sposoby wysyłki:

Przedmioty zabytkowe, drogocenne i kruche wysyłamy tylko ubezpieczoną na pełną wartość przesyłką Pocztą Polską ponieważ firmy kurierskie nie przyjmują przedmiotów zabytkowych. Takie przesyłki są kosztowne i na pisemne życzenie i odpowiedzialność klienta możemy wybrać inny podany tańszy rodzaj .

Koszt transportu jest zazwyczaj podany w opisie. Przy przedmiotach o znacznej wartości rodzaj transportu ustalamy indywidualnie.

Uwaga .

 Na terenie Warszawy, Konstancina Jeziornej i Piaseczna zamówienia  powyżej 1000 zł wartości dostarczamy własnym transportem za zryczałtowaną cenę 25 złotych . Taki transport należy precyzyjnie umówić .

Prowadząc ze mną korespondencję mailową proszę ZAWSZE CYTOWAĆ MOJE POPRZEDNIE MAILE żebym mógł sobie przypomnieć o czym rozmawiamy.

 

Faktury, certyfikaty i gwarancje:

Na życzenie kupującego wystawiamy certyfikaty oryginalności i  ekspertyzy.

Na wszystkie sprzedawane przedmioty istnieje możliwość wystawienia faktury VAT i VAT marża.

Jeżeli na przedmiot udzielana jest gwarancja 12-miesięcy lub 24-miesiące jest to zawsze podane w opisie .

Inne sprawy:

Na życzenie zamieszczamy dodatkowe fotografie.